TILMELDING
Tilmelding senest d. 22. februar 2025.
Tilmelding til konkurrencen er først bekræftet ved modtagelse af tilmeldingsgebyr. Efter tilmeldingen er indsendt, modtager deltageren en foreløbig bekræftelse via e-mail med vedhæftet praktiske informationer. I løbet af kort tid sendes det faktura på deltagergebyret.
Der er begrænset plads i konkurrencegrupperne. Der etableres ventelister i de forskellige kategorier ved overbookning.
MUSIK
Musik indsendes senest d. 22. februar 2025
Musikken sendes til info@dendanskeballetpris.dk.
Filen navngives: ’Navn på deltager’- ’navn på variation’. Eks: Inge Poulsen – Giselle 1 akt
Ved indsendelse af musikken, skal deltageren oplyse hvordan musikken skal afvikles:
1) Musik starter først, danseren/dansere kommer derefter ind på scenen.
ELLER
2) Dansere kommer først ind på scenen og indtager startposition, musik start derefter.
- Musik indsendes via WeTransfer som MP3. Andre filformater accepteres ikke.
- Musikfilen skal navngives med deltagerens navn og navn på variation/koreografi.
- Deltagere skal selv have en cd eller USB stick med musikken med under konkurrencen.
SOLISTER
Deltagelse i en solo kategori: 495 kr inkl. 1 masterclass
Deltagelse i 2 soloer: 795 kr inkl. 1 masterclass
DUETTER OG GRUPPER
Duet: 895 kr pr duet inkl. 1 masterclass pr. deltager
Gruppe: 295 kr pr deltager i gruppe inkl. 1 masterclass
Duet og Gruppe meldes samlet på en tilmeldingsblanket og betales samlet.
Tilmeldingen er bindende. Allerede indbetalte tilmeldingsgebyrer returneres ikke.
Ved tilmelding til Den Danske Balletpris, giver forældrene samtykke til, at Den Danske Balletpris kan optage, streame og vise foto- / videooptagelser fra konkurrencen og bruge dem på de sociale media/annoncer og mm.
Ved tilmelding til Den Danske Balletpris accepterer deltagerne Den Danske Balletpris’s regler og retningslinjer.
GDPR
Tilmelding til konkurrence er først gennemført og bekræftet ved indbetaling af tilmeldingsgebyr.
Efter konkurrencen er afholdt beholder vi de indsamlede personoplysninger i 3 måneder til evt. efterfølgende korrespondance, hvorefter de slettes. Lister over vindere i alle kategorier og aldersgrupper beholdes i print i aflåst skab.
Alle deltagere skal være dækket af egen forsikring under konkurrencen. Den Danske Balletpris bærer intet ansvar for uheld, tyveri eller andet under konkurrencen.
Tilmeldingen til konkurrencen sker gennem onlineformular HER
Efter tilmeldingen er indsendt, modtager deltageren en foreløbig bekræftelse via e-mail med vedhæftet praktiske informationer. I løbet af kort tid sendes det faktura på deltagergebyret.
Tilmeldingen er først endeligt bekræftet, når Den Danske Balletpris har modtaget deltagergebyret.
Indbetalingen skal ske indenfor 14 dage af modtagelse af den foreløbige bekræftelse.
Deadline for tilmelding er 22. februar 2025.
Skulle det ske, at den ønskede kategori er fyldt, vil deltageren blive tilbudt at blive skrevet på venteliste.
Deltageren skal indsende sin musik til konkurrencen senest 16. marts 2024. Læs mere om krav til formater mm. under “Indsendelse af musik”.
Senest 7 dage inden konkurrencens afvikling, modtager alle bekræftede deltagere tidsplanen over konkurrencedagens forløb, samt anden information der vedrører konkurrencen.
Den Danske Balletpris finder sted i Koncertsalen Alsion i Sønderborg
Find vej via Google Maps
Se rutebeskrivelse HER
Danhostel Sønderborg City
Booking af hotel kan ske ved at skrive til sonderborg@danhostel.dk
HUSK at oplyse, at I booker if med Den Danske Balletpris for at opnå rabat.
HOTEL Sønderborg Kaserne
Booking af hotel kan ske via linket HER
Oplys koden HSKDBP ved booking.
Man gå går ind og ud af salen, når der er pause – for en god ordens skyld skal det oplyse, at når der er lys i salen, så er der en pause.
Forældre må ikke komme op på scenen eller bag ved scenen.
Det er tilladt for deltagere og lærere at opholde sig backstage.
Ingen forældre backstage!
Alle deltagere, lærere / balletskoleledere er forpligtet til at bære id – badge backstage.
Det bliver muligt at varme sig op i et fælleslokale. Der er ingen individuel sceneprøve for deltagerne.
Deltagerne får mulighed for at komme på scenen, inden deres gruppe starter konkurrencen – Open Stage. Se oversigt over forløb af konkurrencen for mere info.